Betaalwijzen

Producten worden besteld door selectie, het gebruiken van het menu en het invullen van het elektronische formulier. De Koper kan een product bestellen en kopen als hij een geregistreerde gebruiker is. Een product geldt als besteld wanneer de koper de hele bestelprocedure heeft doorlopen en de bevestings-e-mail met het bestelnummer heeft gekregen.

Betaling van bestelde producten is op de volgende manieren mogelijk:

  • Overschrijving
  • Betaalwijze met Adyen
  • Paypal

Als de koper geen e-mail krijgt met het bericht dat de overeenkomst is gesloten na afsluiting van de bestelprocedure, kan hij het volgende controleren:

  • Is het bericht terechtgekomen in de map met Junk/Spam
  • Is de mailbox vol

Als de betaling niet wordt uitgevoerd binnen vermelde termijn, zal de Verkoper een betaling achteraf uitvoeren buiten de levertermijn van de gekochte producten, maar als de levering niet kan worden uitgevoerd om gerechtvaardigde redenen, zal hij de overeenkomst eenzijdig verbreken en het betaalde bedrag terugbetalen.

Als de betaling ordelijk is uitgevoerd en zichtbaar op de rekening van de Verkoper staat, zal de Verkoper overgaan tot uitvoering van de levering van de bestelde producten. De rekening voor de bestelling wordt in het pakket met de goederen meegestuurd.

Factuur zonder BTW

(alleen geldig voor banktransacties en voor klanten die een bedrijf/onderneming hebben):
Voor het nemen van verdere stappen, neem eerst contact op met onze Klantenservice, alstublieft sales@autokreso.nl.

U zal gevraagd worden voor uw BTW-nummer, voor- en achternaam en het adres van uw bedrijf. Daarna zullen we u alle informatie geven die u nodig heeft om de aankoop af te ronden. 
Als u niet op tijd om deze factuur heeft gevraagd, dan kunnen wij dit achteraf helaas niet corrigeren.