FAQ

Om uw aankoop op onze website te vereenvoudigen, hebben we de meest gestelde vragen beantwoord. Wij hopen dat onze antwoorden u zullen helpen, zodat u de door u geselecteerde goederen gemakkelijk kunt bestellen.

Wat is de levertijd?

Het transportbedrijf levert de bestelde goederen binnen 4-5 werkdagen na verzending vanuit ons magazijn.

Wat zijn de verzendkosten?

Levering van bestellingen boven de 100 € is gratis. Voor bestellingen van minder dan 100 € is er een vergoeding van 10 €.

Kan ik een factuur aanvragen zonder BTW?

Meer gedetailleerde informatie vindt u hier.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt de bestelde goederen betalen via bankoverschrijving (internetbankieren, bankdeposito of postdeposito) of met een debetkaart via Adyen of Paypal.

Meer informatie over de betalingsmogelijkheden vindt u hier.

Kan ik e-mailberichten ontvangen over gebeurtenissen?

Wij kunnen u per e-mail notificaties sturen, vul uw e-mailadres in in het veld Ontvang op de hoogte en profiteer van de voordelen om u in te schrijven.

Waar kan ik commentaar of opmerkingen sturen?

U kunt al uw vragen, opmerkingen of opmerkingen sturen naar sales@autokreso.nl .

Wanneer kan ik contact opnemen met de klantenservice?

De werktijd voor onze klantenservice is van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 16:00 uur.

Hoeveel tijd heb ik om het bestelde artikel terug te sturen?

Goederen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen worden geretourneerd. Meer informatie over retourzendingen vind je hier.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Om uw bestelling te annuleren dient u een e-mail te sturen naar sales@autokreso.nl met daarin het ordernummer.